Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: reklama telewizyjna
...filmów dokumentalnych), utworów kinematograficznych i audycji informacyjnych może zostać przerwana
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko jeden raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie...

The transmission of films made for
television
(excluding series, serials and documentaries), cinematographic works and news programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping...
Emisja filmów wyprodukowanych dla telewizji (z wyłączeniem serii, seriali i filmów dokumentalnych), utworów kinematograficznych i audycji informacyjnych może zostać przerwana
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko jeden raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut.

The transmission of films made for
television
(excluding series, serials and documentaries), cinematographic works and news programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least 30 minutes.

...filmów dokumentalnych), utworów kinematograficznych i audycji informacyjnych może zostać przerwany
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko jeden raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie...

The transmission of films made for
television
(excluding series, serials and documentaries), cinematographic works and news programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping...
Emisja filmów wyprodukowanych dla telewizji (z wyłączeniem serii, seriali i filmów dokumentalnych), utworów kinematograficznych i audycji informacyjnych może zostać przerwany
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko jeden raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut.

The transmission of films made for
television
(excluding series, serials and documentaries), cinematographic works and news programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least thirty minutes.

Emisja audycji dla dzieci może zostać przerwana
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut, o ile czas trwania...

The
transmission
of children’s programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least 30 minutes, provided that the scheduled duration...
Emisja audycji dla dzieci może zostać przerwana
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut, o ile czas trwania danej audycji – przewidziany w układzie audycji – jest dłuższy niż 30 minut.

The
transmission
of children’s programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least 30 minutes, provided that the scheduled duration of the programme is greater than 30 minutes.

Przekaz audycji dla dzieci może zostać przerwany
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut, o ile czas...

The transmission of children's programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least 30 minutes, provided that the scheduled duration...
Przekaz audycji dla dzieci może zostać przerwany
reklamą telewizyjną
lub telesprzedażą tylko raz w ciągu każdego przewidzianego w układzie audycji okresu nie krótszego niż 30 minut, o ile czas trwania danej audycji – przewidziany w układzie audycji – jest dłuższy niż 30 minut.

The transmission of children's programmes may be interrupted by
television advertising
and/or teleshopping once for each scheduled period of at least 30 minutes, provided that the scheduled duration of the programme is greater than 30 minutes.

»
reklama telewizyjna
« oznacza wszelkiego rodzaju ogłoszenia związane z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub działalnością w ramach wolnego zawodu rozpowszechniane przez...

television advertising
” means any form of announcement
broadcast
whether in return for payment or for similar consideration or
broadcast
for self-promotional purposes by a public or private...
»
reklama telewizyjna
« oznacza wszelkiego rodzaju ogłoszenia związane z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub działalnością w ramach wolnego zawodu rozpowszechniane przez przedsiębiorstwo publiczne lub prywatne lub osobę fizyczną w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie lub rozpowszechniane przez to przedsiębiorstwo lub tę osobę fizyczną w celach autopromocji w celu promocji odpłatnego dostarczania towarów lub świadczenia usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań;

television advertising
” means any form of announcement
broadcast
whether in return for payment or for similar consideration or
broadcast
for self-promotional purposes by a public or private undertaking or natural person in connection with a trade, business, craft or profession in order to promote the supply of goods or services, including immovable property, rights and obligations, in return for payment;

reklama telewizyjna
” oznacza wszelkiego rodzaju ogłoszenia związane z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub działalnością w ramach wolnego zawodu rozpowszechniane przez...

television advertising
’ means any form of announcement
broadcast
whether in return for payment or for similar consideration or
broadcast
for self-promotional purposes by a public or private...
reklama telewizyjna
” oznacza wszelkiego rodzaju ogłoszenia związane z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub działalnością w ramach wolnego zawodu rozpowszechniane przez przedsiębiorstwo publiczne lub prywatne lub osobę fizyczną w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie lub rozpowszechniane przez to przedsiębiorstwo lub tę osobę fizyczną w celach autopromocji w celu promocji odpłatnego dostarczania towarów lub świadczenia usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań;

television advertising
’ means any form of announcement
broadcast
whether in return for payment or for similar consideration or
broadcast
for self-promotional purposes by a public or private undertaking or natural person in connection with a trade, business, craft or profession in order to promote the supply of goods or services, including immovable property, rights and obligations, in return for payment;

Przeanalizowano następujące kluczowe dane związane z wydatkami na reklamę: (1) wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek całkowitych wydatków na reklamę; (2) wydatki na reklamę telewizyjną na...

The key figures on
television
advertising spending that were analysed were: (1)
television advertising
expenditure as a percentage of total advertising expenditure; (2) television advertising...
Przeanalizowano następujące kluczowe dane związane z wydatkami na reklamę: (1) wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek całkowitych wydatków na reklamę; (2) wydatki na reklamę telewizyjną na mieszkańca; (3) wydatki na reklamę telewizyjną jako odsetek PKB.

The key figures on
television
advertising spending that were analysed were: (1)
television advertising
expenditure as a percentage of total advertising expenditure; (2) television advertising expenditure per capita; (3) television advertising expenditure as a proportion of GDP.

Wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek PKB miały najwyższą wartość w południowych państwach członkowskich, takich jak Portugalia (6,66 ‰), Grecja (4,04 ‰), Włochy (3,22 ‰) i Hiszpania (3,21 ‰).

TV advertising
expenditure as a proportion of GDP was high in southern countries such as Portugal (6,66 ‰), Greece (4,04 ‰), Italy (3,22 ‰), and Spain (3,21 ‰).
Wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek PKB miały najwyższą wartość w południowych państwach członkowskich, takich jak Portugalia (6,66 ‰), Grecja (4,04 ‰), Włochy (3,22 ‰) i Hiszpania (3,21 ‰).

TV advertising
expenditure as a proportion of GDP was high in southern countries such as Portugal (6,66 ‰), Greece (4,04 ‰), Italy (3,22 ‰), and Spain (3,21 ‰).

...całkowitych wydatków na reklamę; (2) wydatki na reklamę telewizyjną na mieszkańca; (3) wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek PKB.

...total advertising expenditure; (2) television advertising expenditure per capita; (3) television
advertising
expenditure as a proportion of GDP.
Przeanalizowano następujące kluczowe dane związane z wydatkami na reklamę: (1) wydatki na reklamę telewizyjną jako odsetek całkowitych wydatków na reklamę; (2) wydatki na reklamę telewizyjną na mieszkańca; (3) wydatki na
reklamę telewizyjną
jako odsetek PKB.

The key figures on television advertising spending that were analysed were: (1) television advertising expenditure as a percentage of total advertising expenditure; (2) television advertising expenditure per capita; (3) television
advertising
expenditure as a proportion of GDP.

Wydatki na
reklamę telewizyjną
jako % PKB

TV advertising
spending as ‰ of GDP
Wydatki na
reklamę telewizyjną
jako % PKB

TV advertising
spending as ‰ of GDP

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich